Wednesday 15 July 2015

Haal meer conversie uit uw perfect gedesignde start pagina's

Als gebruikers surfen op het web, zijn startspagina’s een onvermijdelijk onderdeel van het web dat de gebruiker zal ervaren. Het kan ook voorkomen dat wanneer een gebruiker klikt op een online advertentie, hij met een start page word geconfronteerd.

Bestemmingspagina's zijn bedoeld om een ​​specifiek doel te bereiken door middel van een link of call-to-action (CTA) toetsen.

De focus ligt  op het aanbieden en hogere capaciteit hebben dan andere, over het ophalen van  specificaties van de gebruiker. Deze  voordelen van de bestemmingspagina's omvatten bijvoorbeeld naam, beroep en e-mailadres.



9 tips die gevolgd moeten worden voor het gebruik van start pages voor uw sociale advertenties:

Samenhang moet worden bijgehouden in uw advertentietekst en de start pagina. Inconsistentie zal leiden tot misleiding van de klant die het internet doorbladert. Als een advertentie een aanbod toont van 'koop er 1 krijg er 1 gratis', meer informatie moet op de start pagina met betrekking tot de regeling worden weergegeven.

Wanneer e-commerce of social media marketing wordt uitgevoerd door verschillende merken, is de sociale media verwijzing bewezen als behulpzaam. De stroom van communicatie word gebruikt door de merken ten opzichte van klanten is een volledig andere communicatielijn. CTA-knop is het hart van de start page. Het enige doel hiervan is om de gebruiker te stimuleren om te klikken op de knop. Daarom moet de pagina zodanig zijn ontworpen dat de belangrijkste elementen zichtbaar in het browservenster zijn.

Vermijd het gebruik van het kopiëren van de start pages. Kopiëren kan resulteren in lage succespercentages. Gelukkig zijn er online middelen beschikbaar voor het verbeteren van het kopiëren voor startpagina’s.De nadruk moet meer liggen op de manier waarop de bezoeker zal profiteren van het aanbod in plaats van uw bedrijf. Kopiëren en verwijderen van jargon-zware onderdelen kan worden gedaan om de waarde van het aanbod’s te verbeteren.

Wanneer de gebruiker aankomt op de pagina, zal de CTA knop het eerste zijn waar zijn ogen naar op zoek gaan. Daarom is het noodzakelijk om de CTA knop te optimaliseren, waardoor het levendig en zichtbaar is.

Het is noodzakelijk voor de gebruiker om zich veilig te voelen tijdens het invullen van zijn persoonlijke informatie gevraagd door de voorwaarden van een aanbieding. Voor dergelijke zaken, zijn vertrouwen badges in implementatie genomen, zodat de klant een veilig gevoel heeft.

Uw aanbod moet op zijn best worden gepresenteerd door uw ontwerp. Veel foto's en kleuren paletten moet worden vermeden; eerder, moeten eenvoudig kleuren paletten gebruikt worden met minder extra elementen.

Met de  doelstelling om de conversie te verhogen, is testen de ultieme strategie die veel effectiever is. De invloed op de conversie kan worden getest door een A / B-test. De conversie kan worden verhoogd door het testen van meer pagina's.

Zoekt u naar E-commerce website ontwikkelingen van een Wordpress Spécialiste . Mijn artikelen over outsource Website Développement India zouden kunnen helpen.

No comments:

Post a Comment