Friday 17 July 2015

landing pagina tactieken die werken voor conversies

Een openbare proclamatie van integriteit, geestelijke gezondheid en schoonheid vroeger een standaart waar iedereen van uit ging.
10 geboden, die zijn ontstaan als een hulpmiddel voor de inspanningen van  Internet uitgevers en hun conversies:



1.Er moet maar een specifiek doel zijn, niet meer dan één of nul. Uiteraard zal geen enkel doel vruchten afwerpen. Aan de andere kant zal de bezoeker verward en geïrriteerd zijn  als de landing page meer dan één doel bezit.




2.Onnodige, valse en irrelevante beelden moeten uit de buurt worden gehouden van de landing pages. Zinvolle en juiste gedachten moeten worden gezet op de landing page.
3.Het nemen van een valse naam word niet gewaardeerd. Integendeel, het is beter om de waardigheid van uw eigen naam te houden en het houden van uw beloften.
4.Uw landing page leesbaar en scanbaar houden is funest. Bezoekers geven de voorkeur aan makkelijk leesbare pagina's en onthouden zich van veel lezen. Daarom moetener alinea’s gemaakt worden en bullet points worden toegevoegd.
5.Het geduld van de bezoeker moet niet opraken, en om dat te bereiken moet de webhost, bandbreedte en de klant worden gerespecteerd. Een bezoeker kan de  neiging hebben ongeduldig en bezig te zijn en zou liever niet zijn tijd voor de site verliezen. Zo moet de pagina laden in een paar seconden gebeuren met als gevolg een verhoging van de bounce rate zijn.
6.Het is veel belangrijker om de aandacht van uw bezoeker te vangen en het vermijden van saaie exemplaren. Uw kopieën moeten soepel worden uitgevoerd; de bezoeker moet volledig verwent worden in de gladheid van uw exemplaar. Zorg ervoor dat uw vorderingen hun respectieve bewijzen bijdragen. Het moet ook voldoende demonstraties leveren.
7.Houd er rekening mee dat u niet uw eigen pagina verwaarloost en daarmee het vertrouwen van de bezoeker te verliest. Geen inhoud moet worden gepost, dat er niet in slaagt uw doel te bereiken.
8.Voorkom het stelen van de bezoekers geld, bandbreedte en tijd. Decontent die je online zet kan pas na toestemming hebben gekregen online worden gezet. Het is beter om uit de buurt te blijven van oplichterij en spam. Verzamel geen content die de bezoeker wantrouwen geeft
9.Eerlijk zijn over uw product, uw garantie en uw concurrenten is een van de belangrijkste regels die je moet volgen. Wat het meest telt is uw reputatie. Het kan uw betrouwbaarheid laten verdwijnen.
10.Je moet niet hebzuchtig zijn en je mag niet hunkeren naar de bezoekers portemonnee, zijn credit card of dergelijke informatieVermijd oplichting door te betalen met een bruikbaar metaalmiddel.
Behandel uw klanten met vreugde en respect en zie hun vertrouwen stijgen.
Als u erover nadenkt een e-commerce website oOutsource Website Ontwikkeling India een Wordpress Ontwikkeling. U moet de andere artikelen geschreven door de auteur voor tips en trucs met betrekking tot dit te lezen.

No comments:

Post a Comment